Sivut

torstai 10. syyskuuta 2015

Motivaatio

Osuva otsikko. Tää on just niin mua, alotan jotain innoissani mut sit nopeesti se into uupuu ja jää kesken. 

Mutta siis motivaatio. Asia, jonka takia jaksaa/haluaa/yrittää tehdä jotain. Varmaan yleisin motivaatio liittyy liikuntaan. Joillain sitä on, joillain ei. Helppo, mutta aika ajoin vaikee löytää. 

Itelläni motivaatio liittyy liikuntaan. Urheilen, koska se on kivaa ja tulee hyvä mieli. Mutta mun motivaatio on se, mitä sieltä peilistä tulee sit jonkun ajan kuluttua näkymään. Mä haluun peilistä kattoessa ihastella ja hymyillä ja sanoa ääneen "wau". Haluun kattoa peiliin ja ruveta lesboks koska sieltä kattelee joku miellyttävän näkönen nainen. Okei, toi meni ehkä vähän yli :D

Mä tiedän että mun täytyy tehdä töitä sen eteen että mun motivaatio "muuttuu eläväks". Mä haluun että jotkut kattoo mua ja ajattelee "mäki haluun näyttää tolta". Niinkun mäkin liian usein itteäni vertailen muihin. Nään päivittäin mun mielestä täydellisiä kroppia (kiitos instagram...) ja liian usein ajattelen että "kunpa...". Haluun myöhemmin katella niitä kuvia ja huomata että en enää kato niitä kateellisena. Tiedän että mun täytyy vaan tehdä töitä ja paljon. Nyt se saattaa tuntua kaukaiselta, mutta ei sitä saa pakettina postista. 

Aina kun multa on motivaatio karkuteillä, ajattelen ettei sitä enää löydy ja kaikki työ on turhaa eikä mitään tuu ikinä tapahtumaan. Mut sitten mä raahaan itteni salille ja muistan miks mä sitä teenkään. Ensinnäkin siks, että treenaaminen on kivaa, hauskaa ja siitä tulee hyvä mieli. Haluun voittaa itteni ja päästä mun tavoitteeseen.

Nyt meen tiskaamaan, johon ei melkeinpä ikinä löydy minkäänlaista motivaatiota. Se on vaan tehtävä yhteisen hyvän vuoksi. 

Tätä oon kuunnellu paljon nyt viime aikoina, kova!


-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti